ger verkligen resultat

Jag var ute och sprang nu när det hade slutat regna och Wow det hade verkligen gett resultat! Jag har joggat kanske två gånger och båda gångerna har jag orkat springa kanske sista 50 meterna bara, men den här gången orkade jag nästan hela rundan!! Det har verkligen gett resultat! Undra hur långrt jag orkar om jag fortsätter såhär då? Jag är faktiskt stolt över mig själv (även fast jag höll på att dö och jag svettas som en gris just nu) och jag tycker det känns skönt att vara ute och gå och springa, har aldrig tyckt det förut! :D

Så nu förtjänar jag ett stort glas med kall päronjuice (smaka som smält piggelin!) och två avsnitt av How I met you mother!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0