Hemma

Det var väldigt trevligt att träffa folk och att få ta farväl till gabbe som flyttar till norge i veckan (AVIS!)
Det blir väldigt lätt att vi sitter i flera timmar och bara pratar, vi kan verkligen prata om allt! Till exempel så började vi att prata om norge och att flytta hemifrån, sen kom vi in på filmer vi gråter till, sen kom vi in på självmord och det slutade med att vi pratade om hur vi ville ha våra begravningar.. sjukt! Men det är väl så man väl känna varandra, right? prata om allt och ingenting!
Vad gråter ni till? jag kan gråta till nästan allt när jag är själv, är världens mes.. ett exempel på det är att jag gråter till Extreme home makeover! Sådär nu lärde ni känna mig lite bättre! :D

Ska nu sätta mig framför en film, får se om det blir några tårar där! haha.
PUSS.

Heidi och Lukas på fiket

elin och jag (cool tapet eller vad??!) senare tillkom ockkså Channette och gabbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0