klädproblem

Medans jag städade undan rena och smutsiga kläder så tänkte jag att jag lika gärna kan börja leta efter kläder att ha i göteborg också, alltså till utekvällen. Det brukar ju kunna vara väldigt svårt att bestämma sig, man vill ju vara lite extra fin samtidigt som det ska vara praktiskt. Hatar kläder som är obekväma, som man får dra i för att de är för korta eller gå och hålla sig för magen för att man är rädd för att man ska se fet ut (känner ni igenom er?) Då känner jag att man lika gärna kan ta kläder man gillar och känner sig bekväm i! :)

Efter att ha rivit ut i stort sett hela garderoben så kom jag fram till två alternativ. Jag är i en väldigt jobbig situation nu för första alternativet är snyggare men kjolen kan man inte riktigt lita på. Den är väldigt strech är blir efter bara en stund för stor och hänger då vid benen när den egentligen ska sitta tajt.. och det blir ju inge snyggt. Och när den då blir förstor åker den upp lite och det vill jag verkligen inte riskera (ha då varit med om detta!!)
Det andra alternativet gillar jag också väldigt mycket, det är bekvämare och färgglatt. Tycker inte att det är riktigt lika snyggt som första alternativet men det är väl en smaksak.. men det lutar faktiskt mest åt alternativ två men skulle behöva lite tips och råd från er.. so go for it! :)

Haha ursäkta att jag bara har en sko men orkade inte sätta på mig båda.

Sen är ju frågan om man borde ha strumpbyxor på sig men tanke på att det börjar bli kallt och att mina ben är helt prickiga av alla myggbett jag fått i sommar.
sexigt va? haha


Kommentarer
Postat av: Elin

Alternativ ett är helt klart snyggast.. och jag fattade inte riktigt vad problemet mej kjolen var.. men om den inte sitter bra så är det ju asjobigt att gå och rätta till hela kvällen :P

2010-09-08 @ 17:02:06
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0