okej det där gick väl sådär

nu är jag hemma efter mötet och det gick väl bra men samtidigt inte. Det verkar som ett skitbra ställe, vi fick träffa de boende och de var ju världens härligaste människor, verkar som man kommer ha väldigt kul när man jobbar. Men sen var det ett stort minus när de berättade om arbetstiderna, gosh de är verkligen hemska. Som det ser ut nu (men de håller på och jobbar på schemat) så jobbar man antingen 07-20 eller 19-10, alltså över 12 timmar varje gång. Visst det betyder att man borde tjäna ganska bra men kom igen, shit!!!

Och sen vi var ju som sagt tre stycken som sökte och de andra två hade både körkort och delegering (för er som inte vet vad det är så betyder det att de får ge medicin) och det var tydligen väldigt viktigt att ha. Så jag känner mig ganska chanslös men de skulle höra av sig på måndag så får vi se vad som händer..

Svängde förbi affären också innan jag cyklade hem. Har varit sugen på mango i flera dagar nu så det hade jag bestämt mig för att handla.. men som vanligt är det svårt att hålla sig till bara en sak, blev istället två mango, vindruvor och ett paket glass. Men jag ska nog vara glad att det inte blev godis eller något liknande, man kan ju nästan säga att jag gör framsteg :)


Nu ska jag äta glass. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0