Söndag

Blev inget IKEA för mig idag. Jag pallade inte för jag mår skit. Har inte sovit alls inatt pågrund av smärtor i både hals, öron och kropp. Inte orkade jag gå ner och hämta alvedon heller för när jag skulle resa mig blev jag helt yr så ville inte riskera att svimma.
Men imorse tog jag tempen och den visade att jag hade feber.. så det var bara att ringa emelie och säga att jag inte kunde följa med (det suger för jag ville verklgien till IKEA).
Gick och la mig igen och har nu sovit fram tills fyra. Har precis fått mig något att äta och ska nu säcka framför tv.n. Febern har gått ner lite men jag är långt ifrån pigg... hatar att vara sjuk! :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Poor baby! :(

2010-09-05 @ 18:20:23
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0