tråkiga söndag

hallå hallå! Måste erkänna att jag precis har vaknat.. klockan tre jag vet, det är sjukt länge!! Men det är nämligen så att jag inte alls kunde sova i natt, jag log och stirrade upp i taket tills klockan blev halv åtta ungefär. Så därför har jag sovit till tre idag!!!!
När jag var vaken så länge märkte jag hur jäkla mörkt det blivit på morgonen. Det är kolsvart och sen är gatulyktorna tända. Bilden nedan är tagen runt sju tiden och då var det beckmörkt. Nu är vintern snart här :(

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag trodde det var något som var fel så att jag inte kunde se dina nya inlägg igen xD

2010-09-26 @ 19:22:45
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0