träning

Nu när förskylningen börjar avta tänkte jag att jag skulle börja med träningen igen.. hann ju inte så mycket sist! Så har precis varit och förröstat (är ju borta då man egentligen ska rösta) och sen direkt efter det drog jag ut på en powerwalk/jogging. Jag blandar ju lite när jag är ute, först går jag och sedan springer. Men det är riktigt skrattretande hur dålig kondis man har.. men det får man väl träna upp right?

Ska nu hoppa in i duschen och sedan titta på Idol som vanligt med en kopp te i handen. Mys. :D
PUSS.


P.S Kollade på Kungarna av Tylösand igår och det måste vara det mest sjuka programmet. Folket är ju helt dumma i huvudet.. fast det är kul så jag kommer nog sista som klistrad varje onsdag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0