varning för deprimerande inlägg!

Jaha och där har det gått ännu en vecka.. satan vad fort allt ska gå! Jag kände ingen ork idag så sov till tolv, äter nu frukost och tänkte väl mysa framför en film som vanligt. (verkligen en rolig variation på vardagen)
Fick föresten samtal från stället jag sökte jobb på och som jag kunde tänka mig blev det ett nej! FAAAAN! tänker jag nu, det var mitt enda hopp. Och allt hängde tydligen på körkortet. Så nu känns det riktigt surt att jag aldrig har tagit tag i det, men konstigt nog även nu efter att hon sagt att de gärna vill att jag återkommer när jag fått körkort så vill jag inte ta tag i det. Har ingen ork till det i huvudtaget.
Och imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på information och det börjar ett men jag är inne i flen redan vid elva. och det finns verkligen ingenting att göra i flen, INGENTING!!!
Åh vad allt suger idag.

Hej deprimerande inlägg...

idag bjuds det på en bild på denna sygging, det enda hoppet om att lysa upp vardagen. Han är såååå snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0