hejhej

hej, lite dålig uppdatering av mig idag men har varit riktigt trött efter musikalen. Det gick bra på genrepet men tydligen tog det musten ur mig. Kom hem och käka lite, titta på vänner sedan måste jag ha somnat för jag vaknade nyss och typ " mäh vafan är klockan redan nio?" Hatar att vakna såhär dags, nu kommer jag ju säkert inte kunna somna inatt.. och jag som måste åka in till stan redan med elva bussen imorgon bara för att det är röd dag. hatar röda dagar!!! 
är pepp inför våran grabbkväll imorgon iaf, måste bara packa väskan redan nu (lär man ju inte palla imorgon) och bestämma vad jag ska ha på mig. Har inte testat allt på än, bara lagt fram lite som jag tycker verkar passa.
Packa ner en massa vax och hårspray också.. backslick blir morgondagens frisyr.
Kameran ska självklart med imorgon, så bilder lär komma!

Bilder från förra maskeraden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0