En vecka, men kläder? GAAAH!!!

Den där jättehärliga känslan över att det endast är en vecka kvar tills jag drar till Göteborg med elinbus har helt plötsligt vänt om och blivit en panikkänsla. Vad ska man ha på sig? vi ska ju ut på lördagen (om vi kommer in på nån klubb så att säga) och då vill man ju vara snygg. Men jag är inte snygg, och jag har inga snygga kläder, vad gör man då?? dött lopp.
Nej men jag vill så gärna köpa något nytt som jag kan ha på mig, för med nya kläder känner man sig automatiskt snygg.. men då har vi ännu ett problem. Ska man ha nya kläder så behöver man pengar, och det har ju självklart inte jag! Ännu ett dött lopp.

Klackar och väska kan vi säga check till, men resten? Äsch, vafan vi gör såhär.. jag kom på lösningen!! Vi struntar i allt annat helt enkelt, yes där hade vi det!
Bra tack för rådet :D

(nej men allvarligt, inte tid att skämta, hjälp mig!!)


en sån här glamourös klänning kanske? eller vänta... NEJ!!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa, shortsen försvann hur snabbt som helst jag hade tur, för min storlek var slut men sen kom det en och lämnade tillbaka sina i min storlek haha :D



(Förlåt för sent svar)

2010-08-08 @ 15:24:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0