Fredag 13:e

Ja ni kan ju läsa på rubriken, fredag den 13:e idag! Scaary!! Eller nej.. brukar inte ha otur på denna dag och denna gång har det inte heller hänt något.

Idag har jag jobbat, och nu har jag ledig i över en vecka, Skööööönt!!!!! Och jag börjar min ledighet med Göteborg, fan vad nice det ska bli, är riktigt pepp just nu.
Har varit och handlat grejer till salladen jag ska ha med mig på tåget (jag lär bli hungrig!!) och nu ska jag packa färdigt, duscha och raka benen och måla naglarna. Sådär väldigt viktiga grejer ni vet haha. Ska väl kanske försöka lista ut vilka kläder jag ska ha på mig när vi åker imorgon också.. hmm ett stort beslut!


men nu är jag helt utmattad så jag ska ta en liten powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0