cykeltur i det fina.. my ass!! (där jag för övrigt har skavsår nu)

Pappa kom hem idag och sa: Petra min kära underbara dotter, ska vi ut på en cykeltur?
Jag svarade då: Ja men självklart mina bästaste pappa!
... Det var dumt svarat av mig!!!!

Usch fy blä och åter blä vad jobbigt det var, bara uppförsbackar och motvind hela vägen. Dock så cyklade pappa på en tantcykel utan växlar och tyckte inte att det var så jobbigt, jag.. ja jag dog 30 gånger om (undefär för varje gång det kom en backe alltså!) Sen får vi ju inte glömma att det är ca 30 grader varmt också..

Nej nu får vi tamefan hoppas att man fick någon färg medans man plågades..


mi padre

uppförsbacke i natur

uppförbacke på landsväg (man kan ju nästan tro att malmköping ligger på en stor kulle eller något)

Men vi hörs för nu ska jag nämligen gå och dö en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0