ångest!!!!!!

Nu är det så att jag sminkad mig och lockat håret och allt flöt på jättebra... tills jag kom till klänningen. Den sitter bra men så fort jag ska röra på mig så åker den upp, den är alltså väldigt kort. Så jag testade den andra jag köpte från början och trivs mycket bättre i den. Så nu kommer ångesten, tar jag inte den nya kommer säkert mamma bli irriterad med tanke på att hon slängt ut väldigt mycket pengar på den, närmare bestämt 1000 spänn. Vi sydde ju liksom om den och allt.. men vad ska man göra? gå och dra i klänningen hela dagen och visa rumpan till och från, eller få en irriterad och sur mamma och ta den klänningen man trivs bäst i? HJÄLP!!


antingen denna som jag inte trivs i, eller...

denna som jag trivs mycket bättre i (plus att den passar bättre till hatten, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0