försenad student

Jag var över hos grannarna för en stund sen för att fråga när dottern i huset (min kompis) skulle komma hem, och då sa de att jag kunde komma över vid halv sex för då borde hon va hemma (hon går i skolan i nyköping) Men nyss fick jag ett samtal där dom sa att de inte ens hade åkt från nyköping än för det tog mer tid än man trodde. Och detta fick mig att tänka lite, tänk om tiden dras ut imorgon också? jag har det redan stressigt som det är.. sen började jag tänkta på att jag alltid försover mig, tänkt om jag gör det imorgon? fatta paniken!! Jag får se till så att jag ställer typ fem olika klockor så jag verkligen kommer upp.

Jag börjar bli lite naiv och nervös nu, nyss så gick jag ner och då tittade min bror på nån gammal fotbolls-match.. och vet ni vad jag tyckte publiken sjöng?? Studentsången :O
Det tog mig ett tag innan mitt huvud kunde sansa sig och jag kunde inse att de inte alls sjöng den.. men det var riktigt läskigt faktiskt.
Jag ska nog lugna ner mig lite nu så jag inte får ännu mer hallusinationer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0