jobb

jag sökte ett jobb i norge häromdan.. typ på ett bakeri av nått slag. För att va ärlig vet jag faktiskt inte vad jobbet innebär men bakeri lät bra! haha.
Det jag skulle berätta var att jag fick svar av dom idag.. med de ville inte ha mig.. eller inte än iaf! :(

"Vi vil ta nærmere kontakt med deg dersom du skulle være aktuell for stillingen."  - och för er som inte förstår (vilket jag inte gjorde i början) så säger dom som jag skrev här över.. de vill ta kontakt allt eftersom det är aktuellt med en anställning. Alltså, inget jobb än!

Men det var värt ett försök.. hade vart nice att jobba med kakor hela dagen (jag lovar att jag hade tagit med nått hem till dig då elin!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt!!

altså när jag läste det som stod på norska fattade jag det inte så, tyckte det lät som du hade fått jobbet xD haha, borde kanske börja plugga norska, annars kan det nog bli problem..

2010-05-17 @ 22:09:47
Postat av: Elin

Härligt!!

altså när jag läste det som stod på norska fattade jag det inte så, tyckte det lät som du hade fått jobbet xD haha, borde kanske börja plugga norska, annars kan det nog bli problem..

2010-05-17 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0