morrn gossar!

Nu har jag käkat frukost så mår lite illa, var kanske inte den bästa frukosten om man säger så! Började med lite chocklad när vi vaknade sen när vi väl orkade palla oss ner till köket så blev det rostade mackor och chockladflingor, nyttigt och bra! 
Ska väl snart hoppa in i duschen (åh vad jobbigt), känner mig inte så fräsh, borstade inte ens tänderna igår, usch vad äcklig jag är!
Om ca tre timmar ska jag bege mig in mot det stora staden, eller ah eskilstuna då, för mys och fest. Mer om det kommer senare när allt är bestämt. Just nu är jag bara trött och vill bara vara hemma.. men den attityden ska vi ändra på innan klockan slår fem, punkt slut.!


såhär opepp är jag just nu

men vid fem när jag åker hemifrån ska jag se ut såhär!!  eller inte riktigt, förhoppningsvis lite snyggare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0