shopping

efter solningen idag så var jag tvungen att vänta på bussen i två timmar, och det är inte bra ska jag säga er, då blir det shopping för de pengarna man skulle ha sparat till annat. Inom tiden av 10 minuter hade jag lyckats hitta två ringar och ett armband (i två olika affärer också). Jag kan inte rå för att jag älskar smycken.. men fan det gjorde ont i plånboken! Men det slutar inte där utan nej då hittar jag ett fint nagellack jag ville ha.. där rök 45 kr till!! Jag måste lära mig att inte shoppa så fort jag hittar något..jag kan faktiskt klara mig utan vissa saker (tror jag?!) hädan efter så får man inte lämna mig ensam på stan..
Men här kommer iaf lite bilder på de nya tillkomsterna i mitt liv:

två nya ringar till samlingen


armband 99kr

nagellack- sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0