16.08

Jag lyckades komma upp ur sängen och till och med springa lite. Gick däremot väääldigt trögt, var snart två veckor sen sist så. Men en bra början.

Har också kollat på Prince of Persia och jag måste bara säga att Jake Gyllenhaal är så grymt sexig i den filmen, dock lite fjolligt plattat hår men ändå.. sexig!! Och dom där armarna!!! *dregel* 
Jag vill också ha en assnygg hjälte som dödar alla för att skydda mig och som hämtar mig på sin vita häst (nu hade inte han en vit men ni fattar?)

Nej nu borde jag hoppa in i duschen för alla i min närhets säkerhet (svettlukt javisst) och sen ringa emelie, den snyggingen ska ju nämligen jag träffa idag :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0