18.40

Nu har jag kommit hem och har huvudvärk så det skriker om det. Men tänkte bara visa vad som fick följa med hem och berätta om en liten händelse på bussen. 
Vi börjar med bussen.. jag hoppade på och mormor skulle betala för oss båda så hon sa två till malmköping. Han kollade då på mig och frågade om jag var den andra personen, ja en hel sa jag då. Han tittade på mig jättedumt, drog ner solglasögonen och frågade om jag var över 18. Jag är nitton sa jag lite irriterad (inte första gången detta händer) och han chockad till tusen med munnen till knäna säger " Va är du 19, oj jäklar!"... "Mmm jag är ju det" säger jag (nu jätteirriterad). Han ber om förlåtelse och skyller på att han har svårt att se åldrar. Jo visst, dra åt helvete sa jag då (eller ville säga men log lite fint och gick istället och satte mig)
Visst jag ser yngre ut, det håller jag med om, men kom igen tänk lite tystare nästa gång tack!

Nu till det roligare..
Mormor bjöd mig på en höstjacka och jag valde denna från Åhlens :D

sedan blev det lite pysselgrejer också, ni får se senare vad jag hade tänkt göra.

Kommentarer
Postat av: Elin

snygg jacka!

Får jag gissa på att du ska framkalla bilder och hänga upp dom med klädnypor på ett snöre?

2010-09-15 @ 18:56:11
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0