a bowl

När jag var nere i källaren och gjorde lite armhävningar fick jag syn på en skål som jag tyckte passade perfekt till mina ringar. Jag har tidigare använt mig av en hand men eftersom samlingen blev lite för stor räckte inte handen till så däför har jag letat efter en skål men inte hittat någon. Men idag så stod den bara där framför ögonen på mig och den kan inte bli mer perfekt! :)



räknade ringarna idag också.. kom upp till 45 stycken! Men till mitt försvar måste jag säga att många är väldigt gamla och har blivit jättefula. Jag använder kanske bara hälften av dom. Hade tänkt rensat och kastat några men det är som om du skulle välja bort en av dina ungar som du måste ge bort. Går bara inte! Tänker att de säkert kan komma till användning nån gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0