Goddagen

Gick och la mig lite sent igår, fastnade framför datorn för att kolla på gamla Idol-auditions. Och det var roligare än förväntat så det blev lite senare än jag tänkt mig. Tre kom jag i sängs och har inte sovit sådär jättebra.. min tatuering har kliat som fan inatt. Vaknade till och med en gång av att jag kliade på den vilket är ett big NONO men jag tror inte att jag hann få bort något av det som flagar! Men måste ändå säga att det är helt sjukt att man kan klia sig själv i sömnen.. lite coolt nästan!
Men men vaknade iaf runt tolv och har nu käkat frukost. Nu ska jag nog bara titta på film innan jag måste hjälpa min mormor i kiosken på bilbingon (inte min favoritsyssla direkt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0