I feel like a big questionmark

har precis firat min mamma (hon fick en fin lyckta+ljus av mig och min bror, bild kommer!) och nu tänkte jag börja packa till Göteborg. Min mormor har lite planer åt mig på onsdag och torsdag och sen på fredag ska vi fira min kusin så det är nog bäst att sätta igång med packningen om det ska bli gjort. Men jag känner mig jätteförvirrad och har ingen som helst aning om vad jag ska ta med mig. Sist tog jag med alldeles för mycket men samtidigt vill man inte ha för lite heller. Försöker tänka igenom lite vad jag ska ha på mig alla dagar men känner att jag har noll inspiration, NADA! Hade gärna slängt ner hela garderoben om jag kunnat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0