klar.. typ!

När alla hade dragit sig hemåt så satte jag mig och skrev ut alla bilder till min vägg, och tror ni inte att när det är en bild kvar att skriva ut så tar färgen slut. så jäkla typiskt..
Men nu är det iaf gjort, har dragit ut på det riktigt länge så.



och ja jag är med på varje bild. Men det ska ju visa MIG OCH mina vänner så då måste ju jag vara med annars kunde man ju lika gärna tagit en bild på främmande människor och sagt att jag känner dom, haha. Dålig anledning jag vet, nej men jag är väl helt enkelt egoistisk! :P


Kommentarer
Postat av: Elin

haha och du lyckades få med mig på bara 6 bilder ser det ut som. Bra jobbat! ;)

2010-09-30 @ 10:13:00
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/
Postat av: heidi

Jaa :) Gulligt!

2010-09-30 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0